Nu aveti produse in cos

Semintele de canepa - miracolul din farfurieSemintele de canepa - miracolul din farfurie

Semintele de canepa - miracolul din farfurie

Semintele de canepa - miracolul din farfurie

SEMINŢELE DE CÂNEPĂ

 
Din întreaga varietate de seminte comestibile, seminţele de cânepă reprezintă singura sursă de proteine asimilate complet de organismul uman. 65% din conţinutul total de proteină din sămânţa de cânepă o constituie proteina globulară numită edestină.Aceasta, uşor de digerat, este secretul unui sistem imunitar sănătos, deoarece are abilitatea unică de a stimula producerea de anticorpi împotriva agenţilor invazivi. Fiind aproape lipsită de fosfor, ajută în afecţiunile renale.

 

Seminţele decorticate de cânepă sunt obţinute prin separarea mecanică a cojii de miez.
Din punct de vedere al conţinutului nutritiv, seminţele de cânepă sunt mult mai valoroase decât seminţele de in, dovleac, susan sau soia, datorită conţinutului ridicat de proteine complete şi uleiului bogat în omega 6 şi omega 3.
Două linguri de seminţe decorticate de cânepă reprezintă echivalentul unei linguri de ulei. Se recomandă în salate de fructe şi legume, musli sau pentru prepararea laptelui de cânepă.

 

Pentru orice dietă, seminţele de cânepă pot fi atât o sursă vegetală de acizi graşi, antioxidanţi, vitamine, minerale, fibre, clorofilă, cât şi o sursă completă, echilibrată şi lipsită de gluten pe baza aminoacizilor esenţiali.

În proporţie de 92% insolubile, fibrele din seminţele de cânepă menţin sănătoasă flora intestinală, elimină constipaţia şi curăţă tractul digestiv.

Proteina din cânepă conţine cei 21 de aminoacizi binecunoscuţi, printre care cei opt aminoacizi esenţiali pe care organismul uman adult nu îi poate produce. Aceste proteine sunt considerate potenţiali alergeni întâlniţi la soia, lactate, ouă, arahide, spre deosebire de seminţele din cânepă, unde nu au fost semnalate reacţii de acest fel până acum. La seminţele de cânepă continuţul scăzut de oligozaharide protejează tractul digestiv, pe când la alte legume produc mici disconforturi, cum ar fi gazele intestinale.




ULEI DIN SEMINŢE DE CÂNEPĂ

Uleiul este obţinut prin presarea la rece a seminţelor de cânepă şi conţine 89% acizi graşi nesaturaţi, dintre care 18% omega 3 şi 55% omega 6. Se recomandă 1-2 linguri zilnic.
În salate de legume sau fructe, cât şi în preparatele pe bază de paste, orez, cartofi la cuptor sau legume la grătar. Se poate adăuga la preparatele calde înainte de consum, fără a se încinge.

 

seminte de canepa http://www.traiescsanatos.ro/seminte-decorticate-de-canepa-bio-300g-p449

ulei de canepa http://www.traiescsanatos.ro/ulei-de-canepa-presat-la-rece-bio-250-ml-p448

 

Articol urmator:

Beneficiile uleiului de canepa

Articol anterior:

Cafeaua, cu bune si rele

Spune-ti parerea!


  • Email-ul tau nu va fi publicat



Transport gratuit - Bucuresti pentru comenzi mai mari de 100lei - Provincie pentru comenzi mai mari de 200lei